ESCOLES

1r cicle 1-3 anys

2n cicle 3-6 anys

Educació primaria 6-12 anys

Educació infantil 1r cicle 1-3 anys.

• Juguem, observem, experimentem i descobrim de forma lúdica a través del joc la descoberta del medi, a través (dels animals de granja, l’hort ecològic i diferents materials naturals). Al mateix temps, ens apropem a la natura fomentant, que sigui valorada i estimada.
  • Coneixerem les  tortugues Margarita i Rosa, la Serafina (la cabreta), la Tina i la Boira (porquetes) i tots els nostres animals: les gallines, conills, els ànecs, els conills d’india i els coloms.
  • Cantarem i jugarem remenant blat de moro, civada i ordi així com d’altres materials naturals en la nostra gran cuineta, i prepararem el menjar del animals per portar-lo a casa seva.

Educació infantil 2n cicle 3-6 anys

• Juguem, observem, experimentem i descobrim de forma lúdica a través del joc la descoberta del medi , a través (dels animals de granja, l’hort ecològic i diferents materials naturals). Al mateix temps, ens apropem a la natura fomentant, que sigui valorada i estimada.
  • Explicarem que podem ferperque els animals estiguin contents, i que passa si tenim aquest animal a casa.
  • Educació primaria 6-12
  • Coneixem i respectem els animals, visita guiada amb una monitora juntament amb les educadores de l’escola.
  • Activitat per millorar el medi ambient i saber que podem fer per millorar la vida dels animals, a les granges,a la ciutat i als pols.
  • Activitat informativa ¿ que passaria si tingués aquest animal a casa?
  • Parlarem de protectores, animals en perill d’extinció, animals protegits i animals invasors a Terrassa

CONTACTA'NS

telèfon

Correu electrònic

terrassa@escoladenatura.cat

Adreça

Carrer de l'Agricultura, 12, 08223 Terrassa, Barcelona

Copyright © 2024 Divi. All Rights Reserved.