Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

Casals

CASAL de NADAL  2020

UN CASAL AMB COMPROMIS AMB LA NATURA

Quin horari?
De 9h a 13h.
Dies: Feiners del 22 de desembre al 7 de gener.
Festius: 25i 26 de desembre, 1 i 6 de gener
Podeu apuntar-vos per setmanes. Preu 18€ dia.

Què farem?

Les activitats que realitzarem aniran destinades a conèixer els animals i l’hort seguin un centre d’interès, fer treballs manuals amb materials reciclats, teatre i, sobretot, jugar!!

A qui va dirigit?
A nens/es de 3 a 10anys que els hi agradin els animals i que vulguin aprendre de forma divertida el valor de la natura.

Per apuntar-vos heu d’omplir el formulari d’inscripció, autoritzacions i Declaració responsable,(que trobareu a la pestanya de casals, en la pàgina principal del web, i portar-los a l’escola) i fer el pagament. (per compte o en efectiu)

Us podeu inscriure ja , a l’escola matins de 10h a 12h, i tardes de 17h a 20h.

telf. 637586602

MATERIAL necessari pels casals.
-Cada dia portarem el nostre esmorzar i aigua. Una mascareta amb el nostre nom.
-Unes botes d’aigua , que es quedaran a l’escola fins que marxem.
-Una muda els nens de 3 a 5 anys.
-Els nens han de venir amb roba còmoda que es puguin embrutar.

Normativa COVID-19 que tenim en compte per fer els casals.
La Generalitat de Catalunya ha tret uns criteris generals per a l’organització de les activitats de lleure educatiu de l’estiu 2020. A continuació us descric algunes de les normatives que exigeixen avui esperant al fet que vagin dissolent de mica en mica.
– Cal portar cada infant l’escrit de Declaració Responsable, que trobareu a la pestanya de la web de l’Escola de Natura “casals”, juntament amb la inscripció,i les autoritzacions. Aquest escrit es refereix a l’absència de malaltia o simptomatologies compatibles amb la COVID-19.
– Cal portar una mascareta, per fer tota ‘activitat.
– Les activitats es faran per grups de 10 nens, sense tenir contacte amb altre grup. Hi hauràn dos grups grans i petits.
– Cada dia els nens hauran de posar-se l’hidrogel per desinfectar-se les mans en entrar, en sortir i al canvi d’activitat.
– Podrem entrar de forma esglonada de 9 a 9:10.
-Els pares us haureu d’esperar respectant les distàncies.
-Es treballarà indirectament, (en forma de conte o titelles, cosa que ja fèiem abans), la gestió emocional, el treball del dol, i la por a la incertesa i allò desconegut.
-Neteja de taules entre torns d’ús.

Estem segurs que aquestes normes s’aniran extingint gradualment, perquè tots acabem amb una gran abraçada.

També us vull comunicar com a persona, que si un nen es fa mal o plora per alguna circumstància , serà consolat , i abraçat, amb mascareta o el que faci falta.