Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

Casals

CASAL d’Estiu 2020

UN CASAL AMB COMPROMIS AMB LA NATURA

Quin horari?
De 9h a 13h.
Dies: Del 22 de juny al 31 de juliol.
Festius: 24 de juny (Sant Joan) i 6 de juliol (Festa Major)
Podeu apuntar-vos per setmanes. Preu del 22 al 26 de juny, 72€. Preu de setmana de 5 dies 90€.

Què farem?

Les activitats que realitzarem aniran destinades a conèixer els animals i l’hort seguin un centre d’interès, fer treballs manuals amb materials reciclats, teatre i, sobretot, jugar!!

A qui va dirigit?
A nens/es de 3 a 10anys que els hi agradin els animals i que vulguin aprendre de forma divertida el valor de la natura.

Per apuntar-vos heu d’omplir el formulari d’inscripció, autoritzacions i Declaració responsable,(que trobareu a la pestanya de casals, en la pàgina principal del web, i portar-los a l’escola) i fer el pagament. (per compte o en efectiu)

Us podeu inscriure ja , a l’escola matins de 10h a 12h, i tardes de 17h a 19h.

telf. 637586602

MATERIAL necessari pels casals d’estiu.
-Cada dia portarem el nostre esmorzar i aigua. Una mascareta amb el nostre nom. Un estoig amb colors , llapis, goma, pega de barra i tisores amb el nostre nom a cada color. Fins al dia que segurament ja podrem fer servir els de l’escola.
-Unes botes d’aigua , que es quedaran a l’escola fins que marxem.
-Una muda els nens de 3 a 5 anys.
-Els nens han de venir amb roba còmoda que es puguin embrutar.

Normativa COVID-19 que tenim en compte per fer els casals d’estiu.
La Generalitat de Catalunya ha tret uns criteris generals per a l’organització de les activitats de lleure educatiu de l’estiu 2020. A continuació us descric algunes de les normatives que exigeixen avui 4 de juny esperant al fet que vagin dissolent de mica en mica.
– Cal portar cada infant l’escrit de Declaració Responsable, que trobareu a la pestanya de la web de l’Escola de Natura “casals”, juntament amb la inscripció,i les autoritzacions. Aquest escrit es refereix a l’absència de malaltia o simptomatologies compatibles amb la COVID-19.
– Cal portar una mascareta, per si en algun moment estem tots junts,i no podem respectar els metres de seguretat, per exemple mirant titelles. Les activitats de grup es faran sense mascareta, ja que respectarem les distàncies.
– Les activitats es faran per grups de 10 nens, sense tenir contacte amb altres grups.
– Cada dia els nens hauran de posar-se l’hidrogel per desinfectar-se les mans en entrar, en sortir i al canvi d’activitat.
– Els grups tindran cadascú una hora d’entrada i una de sortida. Grup petits 9:15h a 13:15 i grans de 9h a 13h.
-Els pares us haureu d’esperar respectant les distàncies.
-Es treballarà indirectament, (en forma de conte o titelles, cosa que ja fèiem abans), la gestió emocional, el treball del dol, i la por a la incertesa i allò desconegut.
-Neteja de taules entre torns d’ús.
-El material emprat no podrà ser compartit, per això creiem convenient que els nens portin un estoig.

Estem segurs que aquestes normes s’aniran extingint gradualment, perquè tots acabem amb una gran abraçada.

També us vull comunicar com a persona, que si un nen es fa mal o plora per alguna circumstància , serà consolat , i abraçat, amb mascareta o el que faci falta.