Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

Aniversaris

Celebra el teu aniversari, aprèn i diverteix-te amb els teus amics, fent un taller i coneixent els nostres animals!!!

Actualment els aniversaris es poden fer amb un màxim de sis nens de la mateixa bombolla familiar o de l’aula. ( amb mascareta )

El taller a realitzar tracta de fer un treball manual sobre la natura, el reciclatge o els animals i és adaptat a l’edat del nen i triat pels pares o tutors. Després la manualitat se l’emporten el nens de record de l’aniversari. La durada del treball són uns 30min.

Els nens visitaran els animals, els podran tocar i jugar amb ells. Aprendran com viuen i que mengen d’una manera divertida. Aquest espai té una durada de 1:30h.

Es optatiu portar berenar, beguda o pastís.

L’objectiu de l’escola de natura és mediambiental i pretén que els nens coneguin i respectin tant els animals com les plantes.

La duració total de l’activitat és de 2 h aproximadament.

El preu de l’activitat són 100 €.

Cal fer una paga i senyal del 50% per reservar el dia.  En cas de pluja les activitats és realitzaran a l’interior de l’escola.

Els aniversaris es poden fer un dia feiner dimarts o divendres a la tarda o el cap de setmana

20150904_111214 (2)