Not a member yet? Register now and get started.

lock and key

Sign in to your account.

Account Login

Forgot your password?

Presentació

Complementa els coneixements adquirits pels nens i nenes, tant a les llars d’infants com a les escoles, a través del contacte directe amb la natura.

La nostra escola està dins la ciutat.

Per estar més a prop vostre.

Volem desenvolupar als infants una conciència ecològica

I un compromís amb la natura,

Potenciant les seves actituts cap a un món sostenible.

Entendre la “natura com a única font de recursos“, respectant-la i millorant-la.

Per què?

Cada cop són més els nens de les ciutats que dibuixen els pollastres com a la safata del supermercat. Gairebé no saben ni d’on venen les coses que menjen, ni quin aspecte tenia la planta, ni com vivia l’animal. Aquest coneixement s’ha perdut i els nens no tenen gairebé cap tipus de coneixement del medi natural, dels aliments i del tracte amb els animals.

Com resoldrem això?

A l’Escola de Natura els nens aprendran a respectar els animals, coneixe’ls i veure’ls en un hàbitat saludable. Aprendran, també, la importància que tenen per a les persones les plantes i verdures. Per aconseguir-ho farem tallers i activitats a l’escola que aniran relacionades amb els animals que tenim, l’hort, el reciclatge i l’elaboració artesanal.

Creiem que aquest contacte amb la natura és bàsic per contribuir a una bona educació dels nens i nenes i crear uns pilars ferms en el seu futur estil de vida, contribuint a la millora personal i a la relació amb el mediambient.

Aquest projecte està destinat a nens i nenes de llars d’infants, escoles, particulars, entitats i associacions.

L’Escola de Natura destinarà del 10 al 20% dels seus beneficis a nens amb risc d’exclusió social.